När Sofie och Sara var här

Här kommer bilder från Sara och Sofies besök. Sara var snäll och gav mig hennes bilder :) (VARNING: Flera bilder på mig)

Det blev shakes från Sonic (Lördag)


Trötta efter Hurricane harbor (Söndag)


L var ofta med och umgicks


Det blev fried pickles, fried onions och cheesesticks på Hooters  (Måndag)


Tisdag


På torsdagen blev det poollek






Efter jobbet blev det mer poollek (Sofie tog kort med Saras kamera)






Lördag


Det blev lunch på Hardrock cafe. Min vackra vän, Skåne :)


Här har vi fina Lima, Forshaga (numera Stockholm) och Norrland :)








Till middag blev det spagetti med kryddig köttfärssås


På söndag blev det Stockyards










Till middag blev det Outback Steakhouse


På måndag gjorde vi "svenska" tacos till familjen.


Efter vår middag kom Johanna och Matilda över och sa hejdå till mina vänner som åkte hem på tisdagen.


Tyvärr var det inte många bilder på Sofie och Sara men dom var här :) Snart ses vi hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka underbart fina bilder du :p

Vissa är ju riktigt snygga..



Underbart var det iaf och jag saknr dig redan men snart ses vi igen..

Pkpk <3

2011-09-07 @ 21:36:28
Postat av: Nina

Haha, roliga och fina bilder. Jag gillar ditt rosa linne också :D schnyggt!!!

2011-09-08 @ 06:56:33
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Isabell

Det är inte ofta du har rosa på dig.. :P

Roligt med bilder btw :)

2011-09-08 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0