Unbroken

"Hur känns det?" är det många som undrar. Så jag tänkte skriva ner vad mina tankar är nuförtiden.

När jag lämnade Sverige den 27e september 2010 sa jag att det bara skulle bli för ett år. Nu ett år senare står jag fortfarande fast vid det. Jag älskar mitt liv här, mina vänner, min familj och det amerikanska folket. Jag kommer att sakna allt så oerhört mycket men att stanna kvar som aupair finns inte för mig. Jag älskar mina barn här men det är ett oerhört intensivt jobb och jag själv vill inte/är inte redo att bli mamma än så ett år som "mamma" räcker för mig. Jag är färdig här nu och är redo för nya äventyr.

Det här är absolut det bästa som jag har gjort, jag kommer aldrig ångra mitt beslut att lämna tryggheten hemma. Jag har växt något så oerhört och jag har fått sett och gjort saker som andra människor kanske aldrig kommer att få se eller göra.

Jag gjorde det här för min skull och jag kommer att komma hem och se till att jag kommer att fortsätta leva MITT liv för MIN skull.

Det är en annan Evelinn ni kommer att träffa igen hemma i Sverige, en som är starkare, erfarnare, snyggare och självsäkrare. Are you ready!?

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag blir så himla glad av att läsa det du skriver.

Du har så rätt och du har kommit så låååångt..

Du ska leva ditt liv för din skull, du ska göra saker för din skull, inte för någon annans!

Jag är så stolt över dig vännen. Kärlek till dig!



Och jag är redo för snygg Evelinn :D and...

Stockholm is ready for you ;)

2011-09-22 @ 23:24:30
Postat av: Nina

Jag är så stolt över dig!! Att du gjorde detta för din skull visar vilken styrka du har. Och jag tvekar inte på att du blivit starkare. (med tanke på hur du gymmat) ;) höhö.

Vi ses schnyggo!!!

2011-09-23 @ 07:43:12
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Sanna

Får tårar i ögonen när jag läser detta.. säger som min syster, jag är stolt över dig :)

2011-09-23 @ 08:48:51
Postat av: Nattis

Jag är SÅÅÅ redo, kom an girl! Bra jobbat Evvi, håller med tidigare skribenter, jag är verkligen stolt över dig..

2011-09-23 @ 14:07:50
Postat av: Anna

You go girl!

2011-09-25 @ 12:58:52
Postat av: I-L

Va rörd jag blev när jag läste. Det kom tårar. Du är en härlig tjej. Hoppas du vet det. Kram

2011-09-25 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0