Jag lever faktiskt men inte för att blogga

Jag vet, jag vet, jag vet... Tiden går fort nu och jag hinner inte riktigt med.

Sara och Sofie är iaf hemma i säkerhet och jag hade jättetrevligt när dom var här! Massa bilder kommer, ska försök ta mig tid till det ikväll.

Idag är det labor day så mina vänner och jag har fått oss en långhelg :) Temperaturen har sjunkit så nu när det är poolstek sitter jag och skypar med en handduk runtom mig..
Sen blir det cookout! Grilla, potatisgratäng, frukt och massa gott :)





xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken helt underbar bild på oss :)



Gött med långleditgt.. Hoppas ni hade det bra!

Hälsa johanna och "mattan" :p

2011-09-06 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0