Inne på sista jobbveckan

Så är det ännu en måndag är i TX. Har påbörjat den sista hela jobbveckan, kommer att vara med Melissa dom första dagarna till veckan men sen är jag officiellt arbetslös.

Under helgen som var fick jag flytta över mitt amerikanska liv till gästrummet där jag nu kommer att spendera mina sista veckor här i mitt amerikanska hem. BIG MESS let me tell you! Jisses, har fortfarande några lådor att tömma..
Umgick förstås också med mina BFFs härborta, det blev lite filmmys, lite shopping, cheesecake factory, party, rollerskating och lite mer mys.

Nu under veckan blir det att packa lådor som ska skickas hem.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

Shiet! Evelinn, du har varit borta ett helt år, ett helt jälva år. Och snart är du hemma igen hos oss, wiiie :D

2011-09-20 @ 09:41:02
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0