Busunge!

Så var den jobbdagen över och nu ska jag förbereda för Austin! Det är välbehövligt vill jag lova, jädrar i lådan vilken dag det varit, skrik, skrik, skrik hela dagen tror jag nästan det var. Gaaah..

Kan berätta en lite rolig historia som hände igår förresten. Min lilla mouse som snart är två år har för sig en massa bus hela tiden, varje dag nuförtiden. Hon älskar att rota i min väska men det brukar oftast vara ganska ofarligt. Igår dock hade hon rotat fram mitt paket med bubbleyum (typ som hubba bubba), jag hade nog säkert 6 bitar (det är ganska stora bitar) i paketet kvar och när jag såg att paketet var framme tänkte jag, "åh, nu har hon dragit ur alla bitarna", sen såg jag att det låg pappersbitar lite överallt och jag tänkte, "fantastiskt, nu har hon rivit av pappret också." Tittar på lilla L som står där vid trappan och ser att hon har käften full av tuggummi! Tittar ner på min väska och ser att där ligger det en redan tuggad klump med tuggummi.. Två bitar blev det kvar till mig..

En annan dag fann jag henne vid hundens mat där hon satt och plockade i hundmaten i vattenskålen. Hela skålen var fylld med äcklig, mosad, blöt hundmat.. När man missar Ls småbus ibland, då man har en bebis att ta hand om också, kan det visa sig genom att hunden spyr upp mosad otuggad mat på heltäckningsmattan. Har inga problem att byta blöjor men en stor fet hundspya var för mycket för mig. Gross!

Nej, nu tar vi helgen på det brudar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0