Austin!

Så var den här veckan förbi, typ.. Imorgon jobbar jag till 3 sen blir det att se till att allt är packat så jag och mina vapendragare kan dra iväg till Austin :)
Austin är ju ett måste och äntligen kommer jag iväg och med mig har jag mina Älsklingar Skåne och Norrland.
Tar en hyrbil neråt och stannar där över helgen så vi är hemma igen söndag kväll.

Veckan har varit bra och nu börjar jag känna av att det närmar sig slutet, blir tårögd bara jag tittar på mina ögonstenar. Om två veckor kommer den nya au pairen.. Sick!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Oh yeah, vilken snygg brutta!! :) Saknar dig!

2011-09-09 @ 08:23:37
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Oj, typ blonde ju! nice :D

2011-09-09 @ 11:21:24
URL: http://kajsasadventures.blogg.se/
Postat av: Anna A

Snygging!

2011-09-09 @ 15:24:19
Postat av: Becka

Förstår att det känns lite jobbigt nu. Men det finns en liten ögonsten här hemma också som längtar efter dig ;) Badhuset och lunch på stan med mostrarna har vi sparat tills du är här igen :)

Saknar dig!!

2011-09-10 @ 07:38:43
Postat av: Inga-Lill o PeO

Hejsan!

Va fin du var i ljust hår. Njut så gott du kan och orkar de sista veckorna. Förstår du kommer att sakna dem. Verkar vara en toppenfamilj.

Välkommen hem.

2011-09-11 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0