No more TX..

Har precis sagt ses snart till mina Kärlekar Johanna och Matilda. Känns som att vi kommer att ses imorgon igen så det blev bara lite tårar tidigare under kvällen. Hur livet kommer att bli utan mina knasbollar är för overkligt att se just nu. Jag säger det sällan (om ens?) men Jag Älskar er! Jag är så tacksam över att ni funnits här för mig och gjort mitt liv så fruktansvärt fantastiskt. Saknar ni mina svordomar finns jag nu bara en skypning iväg <3


Love at first sight

Sista dagarna har blåst förbi som en jävla virvelvind!
Imorgon drar det iväg mot San Francisco!!! California here we come.

Kommentarer
Postat av: I-L

Lycka till! Tack för ett härligt år av berättelser från Dig. Kram

2011-10-05 @ 12:25:38
Postat av: Nattis

Och hur snygg är du i håret?!? Jäklar SnyggEvvi, kom hem! Sorligt att säga hejdå till nära vänner :/ Tur som du skriver att Skype finns. Jag längtar tills jag får träffa dig!

2011-10-05 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0