Lyckliga men inte gifta?

På spanskan pratas det om allt möjligt (ofta inte på spanska till min fördel) och giftemål kommer ofta upp då spanskläraren säger att han alrig kommer att gifta sig för att det förstör förhållanden.
Amerikanare är ju väldigt för giftemål och en kvinna sa att hon tycker inte att det är rätt för barnen om inte föräldrarna är gifta. I USA är det väldigt mycket skit som blir om föräldrar skiljer sig när det gäller de gemensamma barnen.
Vet inte riktigt vad för skit men läraren sa då att i Europa är det inte lika viktigt att vara gift om du skaffar barn.
Under breaken berättade jag att mina föräldrar inte är gifta och det tyckte de var "häftigt" (vet inte vilket ord jag ska använda).
Dom frågade om dom var tillsammans, om dom är lyckliga, om mina systrar och deras "familjer" är lyckliga och vilkens efternamn jag har :P

ååh, amerikanare..

Correction:
Det blir skit för barnen om inte föräldrarna är gifta i USA menar jag ju såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0