Stuvade makaroner

Bara för att jag älskar stuvade makaroner så mycket ska dom få ett eget inlägg.

Stuvade makaroner blev det inte för mig förrän moster fixade när jag var i Chicago över nyår. Sen dess har jag fixat mig några gånger och W smakade t.o.m. en gång (han tyckte det var helt okej). Då hade vi ingen vitpeppar men det köpte dom till mig för ett tag sen och så kom jag på förut att jag inte gjort mig stuvisar på ett tag nu.
Såklart bara för att vi har vitpeppar nu blev det ju alldeles för mycket i, starkt blev det :P Annars var dom goda :)

Granny frågade när jag ställde fram förut "You don't have cheese in that?". Åh, dessa cheeselovers..


Ja, det var mitt fina inlägg om stuvade makaroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0