Soo excited!!!

Det här kommer kanske inte låta så häftigt/roligt som jag tycker det är men för er som känner mig så förstår ni varför jag är så excited.

JAG SKA FÅ LÄSA EN OPUBLICERAD BOK! :D

Läraren i min novellskrivarkurs har några publicerade böcker, hon är inte känd och hon har kanske inte sålt massvis av exemplar men just nu håller hon på att skriva en trilogi. Hon har nämnt den några gånger när hon berättat hur hon arbetar och hur saker fungerar och blablabla men iaf så är det en fantasy (min favoritgenre) och jag har varit nyfiken på böckerna ända sen hon nämde dom första gången.
Hörde att hon skrivit klart första boken och jag tänkte vad häftigt det skulle vara att få läsa den. Så ikväll när jag hade min sista klass, (då jag har annat för mig nästa måndag som jag har glömt att berätta för er men får ta det imorgon) så tänkte jag att jag måste ju fråga hur det går med böckerna.. Iaf då berättade hon att hon fortfarande letar efter en agent så hon kan "sälja" boken och hon undrade varför jag undrade.
Jag sa då att jag tycker det låter som "my kind of book" och skulle gärna vilja läsa den någon gång. Hon säger då att hon kan skicka den till mig om jag lovar att ge ärlig feedback tillbaka. Självklart säger jag! Hon tycker då själv att det ska bli roligt för jag kommer vara den första som läser den som faktiskt gillar fantasy :) hihi
Så det slutar med att hon tackar mig. :P

Det blev en väldigt lång förklaring till det hela men detta tycker jag är alldeles för coolt för att inte dela med sig av :P


Nu ska vi se om jag kan sova. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Nej, va coolt :)

2011-03-08 @ 17:23:01
Postat av: Kajsa

Okej, vem bryr sig? ÖH, SKOJA BARA!!! Fasen vad coolt, nu blir jag avis. Vill också läsa opublicerat! Good luck!! :D

2011-03-09 @ 04:30:29
Postat av: sara

Frääänt ;d det är något för dig de..

hoppas den är bra då :)

2011-03-09 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0