Skandinavisk dag, typ

Dagen började med spanska och när jag kom hem skypade jag med mamma och fick många goda råd :)
Sen åkte jag, Johanna och Erlend (Norge) till IKEA. Där blev det swedish meatballs. Åkte vidare till Wooden spoon som är en skandinavisk affär där det blev lite smått och gott.

IKEA


Wooden spoon


Drog efter det till Freddy's där det blev typ nån glasshake eller vad man ska kalla det och sist men inte minst target.

Nu sitter jag och kollar på "Boltic coasts".

Imorgon blir det pancakeparty och sen ska jag, J och E baka kanelbullar och ha filmkväll :)

(Vi byter till sommartid imorgon också, så då är det 6h tidsskillnad mellan oss i 2 veckor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0