Mamma

Hade en väldigt jobbig sista halvtimma idag och behöver hjälp och råd av Mamman som är bäst i Hela världen, MIN Mamma!
När det kommer till barn så finns det ingen som är bättre än mamma, ni kan säga vad ni vill men det finns inte en chans i världen att eran mamma är så Bra som min! :) (Tycker alla så om sin mamma?)

När jag tänker tillbaka till min barndom och uppväxt kan jag inte hitta ett enda fel som jag tycker mamma har gjort med oss, Forslund systrarna.
Hur ska jag kunna uppfostra egna barn i framiden när mamma satt ribban på världsrekord? Inte en chans att jag kommer göra ett lika bra jobb. (Menas detta att jag tycker jag är världens bästa dotter? xP)

Så min Älskade mamma där hemma, vi behöver skypa.

(Pappa, jag älskar dig också!)

Kommentarer
Postat av: sara

hah, men va söt du är :)

det är bra att du har världens bästa mamma, för då kommer du också att bli världens bästa mamma.. då har du lärt dig från den bästa <3

2011-03-09 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0