LADY GAGA!!!

Okej, vet inte hur jag ska beskriva gårdagens konsert med ord. Absolut det bästa jag någonsin sett, slår helt klart The baseballs förra sommaren ;)
Lady Gaga har verkligen allt, showen, rösten, dansen och hjärtat. Hon verkar vara en supersöt människa, det lyste igenom flera gånger att hon inte är så knäpp som hon kan verkas vara :P

Förstår inte att hon efter en 2 timmars konsert med bara live sång + dans och skrik har någon röst kvar men jodå, inte en skillnad från början till slut.

Johanna tog bilder och filmade så så fort jag får chansen ska jag åka över till henne med mitt USB :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Aldrig i livet att det var bättre än The Baseball's. Vi fick ju t.o.m sitta ner på backen när de spelade ;)

2011-03-16 @ 11:00:16
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Nattis

Åh, vad avundsjuk jag blir. Jag vill också se!

2011-03-17 @ 10:51:38
Postat av: Isabell

Uuuhh, vill med se ju! :P

2011-03-17 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0