Just put the cock in the tail

Friterade räkor blev det till middag idag och då har de antingen tartarsauce eller cocktailsauce till det.
W (7,5 år) säger då:
"Just put the cock in the tail". Han älskar att hitta på egna skämt och ordvitsar och jag tror inte han hade en aning om vad han sa utan vill bara vara lite vitsig med ordet cocktail.
B skrattar till lite men blir seriös och säger att man inte säger sånt. Själv har jag lite svårt för att hålla mig och gömmer mig bakom servetten. W tycker det är jätteroligt att jag skrattar fast han hade nog ingen aning om vad som var så roligt xD


Om en timme (10pm) kommer det folk och hämtar upp mig och sen blir det party. Tog en av Bs 5 hour energyshots så jag tror jag är good to go :)

Kommentarer
Postat av: sara

haha, men va rolig ;p

jag hade nog inte heller kunnat hålla mig för skratt ;d

2011-03-07 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0