HANSON!!!

ISABELL! Jag såg precis Taylor Hanson på the galleria mall :D hihi
Följde med V dit och när vi satt på starbucks ser jag 3 killar åka ner för rulltrappan och jag tänker: "Shit, det är Taylor Hanson!" men vad skulle han göra här liksom och jag kände inte igen de andra 2. Fast han var så himla lik och jag satt verkligen och stirrade :P Frågade V om hon känner till Hanson men hon kunde inte riktigt säga om det var han eller inte.
När han gick förbi vårat bord så sa jag till V: "I don't think it is him.."
Men sen ser jag nån bakom V som var likt Zac.. När vi kom hem sen såg jag på deras twitter att bröderna befinner sig i Dallas just nu så det var dom! haha xD Fast vart Isaac var vet jag inte..
Det var så hemskt, jag kunde inte säga med säkerhet att det var Taylor :P Dom gick där som helt vanliga personer. Jättesnygg var han :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Whaaaaaaaaaat!?!? Din fuskis, jag vill också se!!

2011-03-21 @ 23:56:38
Postat av: Nina

WOOOOHOOOOW!!!

2011-03-22 @ 08:44:10
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Eveeliiiinn! Snart kommer jag och våldgästar dig! :D

2011-03-22 @ 15:48:05
Postat av: Isabell

Jag dör lite inombords alltså! JAG VILL MED SE TAYLOR!

2011-03-22 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0