Halvår

Idag är det sex månader sen jag lämnade Sverige. Ett halvår.. Känns inte som att jag varit här i ett halvår men tänker jag ett halvår fram känns det väldigt långt bort. För varje dag som går nu så har jag mindre dagar kvar i USA än vad jag har varit här (Om jag räknar bort resemånaden). Lite små ångest får man ju när man tänker så men ska inte ljuga utan det känns bra också :) Har varit så Ellasjuk denna veckan!! När jag kommer hem är hon inte min lilla bebis längre :(

Tänk att jag inte sett min pappa, mormor, släkt och vänner på ett halvår! In real life alltså då.
JAG SAKNAR ER ALLA <3


Kolla in lilla snorkråkan som inte kommer att vara så liten när jag ser henne nästa gång.. (Om ni kan släppa blicken från mina sexiga systrar)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin familj du har :)

2011-03-28 @ 09:58:25
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Inga-Lill

Kul med familjeporträtt. Snygga!!!!! De saknar dig också ska du veta. Ha det gött.

2011-03-28 @ 12:22:03
Postat av: Isabell

Jag kan inte släppa blicken från mig iaf ;)

2011-03-29 @ 14:30:02
Postat av: Ida

Hur länge ska du vara där? :)

2011-03-29 @ 14:46:26
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0