Cold

sa L imorse. Säger vi iaf ;) Det är det också, jämfört med hur det har varit. Ska inte bli varmare förrän, var det torsdag? fredag kanske.. Jag som vill jobba på min bränna så jag är superfräsch när Nina kommer ;)
Vet du vad jag gjorde igår förresten, Nina? Jag köpte dig en biljett till IKEAs påskbord :D hihi Det svenska tjejgänget här ska iväg och då tänkte jag att jag kan bjuda dig på det :) (Jag vet, va snäll jag är)

Igår var det ju kurs då och kvällens höjdpunkt var när vi märkte att snackmaskinen inte behövde pengar :D Så jag och Kira har nu snacks så det räcker och blir över x)

Detta är bara efter vår första tur till snackmaskinen :)

För er som undrar så ska jag vara kvar i ett halvår till, typ. Min sista jobbdag är den 26 september men sen får jag vara kvar i USA en månad till så då kommer min syster, Isabell, hit och vi ska iväg och göra kalifornien osäkert :)
Las Vegas 17 oktober blir :D

Kommentarer
Postat av: Nina

WOHOW! Va du är snäll. Snart ses vi :D

2011-03-29 @ 18:09:49
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0