9 mars 11.35am

Har precis rensat ut Ls kläder, min värdmamma gillar verkligen att shoppa. Jisses vad kläder lilltjejen har.
Det är väl typ 3e gången jag rensat sen jag kom hit.

Nu sover hon och jag tittar som vanligt på supernatural :)
Sen när hon vaknar vill V ta lite bilder och om jag hinner tar jag med henne till mallet efter.

Förresten, i måndags på min novellskrivarkurs när vi läste varandras kapitel som vi skulle skriva i läxa (och som jag faktiskt gjorde för en gångs skull), så sa jag till kvinnan som läste mitt att engelska är inte mitt förstaspråk om hon undrade varför engelskan kanske var lite tokig. Hon blev jätteförvånad för det hade hon inte märkt alls, Score! :) hehe
Hon älskade min berättelse också, då blev jag lite varm om hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0