Sovmornar

Nu har jag 4(!) sovmornar att se fram emot!!! wiiie, sova är det bästa som finns i hela världen och jag HATAR att börja kl 7 på morgonen. Kvart över 7 är ändå helt OK att gå upp men innan 7 är ett helvete.. Nu under sommarlovet är det bra då W inte har nån tid att följa för då kan jag ligga kvar i sängen tills nån av de små vaknar. W kan ju ta hand om sig själv ett tag :)
Joo iaf, imorgon är jag ledig, på fredag börjar jag kl 2, sen är det helg! (Nu jobbar jag lördag men börjar inte förrän 12).

Vad som hände med morgonmänniskan Evelinn har jag ingen aning om, ge mig en säng och jag är världens lyckligaste :D

Det var inlägget för idag, nu ska jag SOVA <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0