Sista dagen i Chicago

Idag var sista dagen här i underbara Chicago. Låg kvar och drog oss länge imorse, sen sprang vi ut på några ärenden innan det blev sen lunch.
Efter lunchen gick vi för att möta Evelina och Annie!!! :) Evelina som jag träffade på ambassaden första gången och som jag var på aupair skolan med och Annie som är Evelinas kompis som jag träffade här i julas första gången. Jättetrevligt att träffa dom igen! Vi gick på stan en stund och sen gick vi till affären för att köpa lite smått till middagen vi gjorde i lägenheten sen. Nu blev det tyvärr inget party för dom men jag var glad över att dom var här :)

Anyways, det städas och plockas för fullt här just nu. Snart blir det att lägga sig för tidigt imorgon drar vi iväg till flygplatsen.. Har iaf haft en underbar semester här i Chicago!


Två tummar upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0