Let's have the time of our lives

(Puss på mina älsklingar som kommenterade förra inlägget)


Har varit en bra dag idag också, inte som igår men det var nog för att min start var lite tokigt. heheh
Iaf, Matilda med killarna kom över på förmiddagen och stannade för lunch. Sen när L sovit och ätit så åkte hon iväg med V och Granny så jag hade boysen hemma. W fick bestämma vad vi skulle göra och det blev förstås wii, hade faktiskt väldigt kul :)

Efter jobbet blev det pilates och sen så var Matilda kvar hos mig ett tag och vi snackade om lite av varje. :)

Imorgon är det jag som ska laga middag, meatballs och mos! Yeey :D Sen är jag ledig på torsdag, wiiie!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

Puss på dig med! :)

(du råkade nämna ett namn i inlägget, om det inte var meningen då?).

2011-06-29 @ 07:16:19
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0