It's been a good day!

Den där Chicago resan gjorde nog susen för gud så bra jag mår och vilken bra dag det varit! Nåt värst trött är jag inte heller :)

Har tagit hand om alla 3 största delen av dagen men det har inte gjort mig nåt och visst har det varit lite skrik och nån time-out men det har inte rört mig ett dugg. Annars brukar jag tappa tålamodet för snabbt på sista tiden och inte riktigt vetat vad jag ska göra med mig men idag har jag varit lugnet själv. Hoppas det håller i sig :)

Jag älskar dom små liven suupermycket känner jag just nu, ser nästan till och med fram emot morgondagens jobb! wiiie

Gick också på gymmet med Skåne idag och efter joinade Norrland oss och vi hade lite tvmys. Good day!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabell

Va gött att höra lillasyster :)

2011-06-28 @ 14:05:36
Postat av: Nina

Wohow! Hääärligt! :D

Till veckan har jag semester, då MÅSTE vi skypa, jag vill se L också! Hihi. Puss

2011-06-28 @ 15:03:52
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skriver som isabell och nina, jätteskönt att höra evelinn! :) hoppas det hållet i sig! :) Pyss

2011-06-28 @ 20:01:31
Postat av: Becka

Härligt att höra vännen!!

2011-06-28 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0