Fredag

Idag blev det gymmet och sen midsommar skype med knäppa släkten hemma. <3 Fest på utsikten var det!
När vi var färdiga gick vi ut för att hoppa på en hop on and off tourbus.







Vi hoppade av vid piren där det blev fotografering och sen lunch.


Sen hoppade vi på igen och åkte till Willis tower där vi åkte upp till skydeck.


Vi stoppade inom affärn på vägen hem och när vi kom tillbaka till lägenheten så satte Johanna igång med att göra omelett och sallad. Hon tar så bra hand om mig så :)
Åt medan vi tittade på transformers och sen gick vi ut med jordgubbarna till balkongen så nu sitter vi här och lyssnar på musik och njuter av livet.




Tackar min moster och uncle hjärtligt för att jag fick komma upp här och hälsa på er och för att jag och Johanna får stanna kvar tills på söndag även om ni är hemma i Sverige nu. Kunde inte ha det bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0