För hon har tagit studenteeen, fy fan va hon är bra!

Sanna, Sanna, Sanna. Min älskade vän har nu gått färdigt hennes 3 år på musikestet :') Idag (igår) sprang hon ut och jag var inte där. Visste ju innan jag åkte att jag skulle missa Sannas student men det var svårare än vad jag trodde det skulle vara. Av alla människors student som jag skulle kunna missa så missar jag hennes, min Sannas student.
Hoppas att du hade en fantastisk dag och natt och jag vet att du kommer vara den vackraste imorgon (idag) på balen :*
Jag längtar tills jag får se alla bilder! (Vilket betyder; maila nu!)
Jag saknar dig och jag är otroligt lycklig över att vara din vän.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååååh, älskade Evelinn! nu har du verkligen fått mig tårögd :') gud vad jag saknar dig! tack, jag har haft det jättebra, underbart! jag är otroligt lycklig över att vara din vän oxå! PUSS <3

2011-06-11 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0