Gudstjänst och luau party!

Var helledig i fredags och gjorde inte ett skit :) Satt bara hemma och skypade, satt på datorn och tittade på tvn. Sköönt!
Jobbade förmiddag idag och då var det också hostfamily event, vårt aupair månadmöte var denna månad med hela värdfamiljen. Så hela hushållet drog iväg.
När jag kom hem hann jag med en snabbis stekning sen åkte de tre musketörerna till gallerian för lite shopping.
Sen blev det lugna puckar med två Harry P filmer. Imorgon blir det den sista på bio förstår ni.

Imorgon har min värdmamma också fixat ett Hawaii party, så det ska nog bli lite skoj.

Har faktiskt tänkt mig iväg till kyrkan imorgon, dom går bara lite då och då och jag har inte varit med en enda gång men eftersom Granny är här så tänker jag följa med.
Ingen skype imorgon alltså gott folk, hör av mig om hur mitt schema ser ut till veckan.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0