Gästbloggare Ella

cvV_c         


Hej farmor, morfar, gammelmormor och alla ni andra som läser min mosters blogg!! Här kommer ett inlägg från mig så ni vet lite vad vi gör här på andra sidan Atlanten :)

Resan hit var lång men jag var så duktig! Flygvärdinnorna gav mig massor med komplimanger. Tidsomställningen har inte varit så jobbig för oss, mamma tycker att jag sover bra på natten.
Barnen som moster jobbar med är roliga och snälla, jag gillar dom! Tyvärr har lilla L blivit lite förkyld nu (det är nog moster E som har smittat henne).

Igår var vi på ett köpcenter en liten sväng, mamma och moster I shoppade förstås ;) Ska åka på ett större köpcenter när moster E är lite bättre från sin förkylning. Till helgen när Evelinn är ledig ska vi nog åka på några utflykter, hoppas det blir skoj :)

Annars har vi mest myst tillsammans, det är så roligt att vara tillsammans alla igen!!
Här får man känslan av att det är vår, solen skiner och det är inte alls kallt. Skönt att slippa att ha overall på sig.
Nej, nu får jag nog fråga om någon kan byta min blöja, jag har gjort ett litet kalas :P
Vem vet, kanske jag får göra ett gästinlägg någon mer gång :)



PS. Jag önskar att även pappa, morfar, farmor och farfar var här hos mig! Jag saknar er mycket!!

Stoor kram från Ella

Kommentarer
Postat av: Farmor

Här har vi jättekallt igen ca 16-20 grader kallt, kör in ved och eldar! Hoppas de köper mycket snyggt till dig. Försöker bjuda din pappa på mat (så han inte fäller ur) Om en vecka är du hemma igen! Kram Famma

2011-01-27 @ 11:38:08
Postat av: Morfars storasyster

Hejsan Ella!

Rätta takter vid datorn.Var beredd på lördag för då ska vi till din morfar och prata med Dig o de andra. Ha det bra. Många kramar till er alla.

2011-01-27 @ 12:18:42
Postat av: sara

men va go då :) och va stor hon har blivit :O herregud vad tiden går, hon föddes ju precis ;p goding där.. jag förstår att det är mysigt :) NJUT NU..

2011-01-27 @ 18:15:04
Postat av: Nina

Härligt Ella! Kul att du har lekkamrater :) och det va ju ingen surprise att mamma och moster handlat ;)

2011-01-27 @ 20:02:57
Postat av: William

Hej Ella idag ska jag spela hockey.det är match mot arvika. PS har ni sett Barack Obama? kram william.

2011-01-30 @ 13:02:42
Postat av: Ella

Hej alla!

Roligt att ni läser bloggen :)

Bra att du håller koll på pappa åt mig och mamma farmor. Du ska få se vad mycket fint de har handlat åt mig :)

Kul att se dig och morfar på skype Inga-Lill.

Nina: Ja, det är så kul att leka med andra barn. Nej, det var inte något nytt att de handlar va? :)

William: Hoppas att ni vinner matchen och att du gör många mål. Vi har inte sett Barack Obama men varit och tittat där JFK blev skjuten. Jag längtar efter dig!!

KRAM!!

2011-01-30 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0