PAKET!

Fick inte nån tid till att ladda upp bilder idag, massor att göra som dom inte hade fixat under helgen..
Tog iaf med L till Walmart idag och köpte lite efter nyårs presenter till mig själv :)
Fick hon inte nog av shopping när hon var här undrar nog Uncle Chicago nu (moster har nog mer förståelse ;) men det finns alltid nåt att köpa :) Walmart och Target är farliga säger jag bara, finns inte en chans att du kommer därifrån tomhänt!

Anyways, fick äntligen paketet från La familia idag (och träningsschemat, pappa, blir gymmet imorgon :)
Massa julklappar var det i, har inte öppnat alla, ska försöka hålla mig :) TACK iaf :*
Min värdfamilj uppskattade deras julklappar iaf, imorgon blir det Arvika kaffe! :)

Nu ska jag läsa min nya bok.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0