Det rullar på

Fortfarande minusgrader, det är lite snö kvar men vägarna är fina.

Ungarna på skolan får inte gå ut på rasterna nu för att det är för kallt.. Hallå!?!? Dom har väl kläder tänker ju jag då. När det äntligen är snö här så får barnen inte gå ut och leka. Löjligt..

Anyways, var och hämtade Amanda på flygplatsen igår! En vecka kvar sen åker hon tillbaka till Sverige.
Måste säga att de två veckorna hon var borta gick väldans fort, vilket var skönt men det betyder också att hennes sista vecka redan är här.

Skypade med Nina och Sanna förut också :) Har inte pratat med Sanna sen jag åkte så det var roligt att få se henne! Det hände en massa grejer och min video var dålig men senaste nytt ifrån stan fick jag iaf :)

Förresten, åkte till walmart igår för Mitchel Musso var där. Hihi, han är ju en snygging alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0