Chicago bilder

Tisdag:

Snö!






Jag och Jesus




Michigan avenue



Onsdag

Jag följde med moster och vovvisen på promenad.




Macy's







Torsdag

Kvällspromenad




Famous stuffed pizza!

Fredag

Vi gick ner till sjön.


Utsikt från balkong.


Utsikt från balkong


Nyårs middagen blev på Grand lux cafe, mycket gott!



Vi gick ner till piren för att se på fyverkerier :)



(Tog inga kort på lördagen men träffade iaf då Evelina, en tjej jag träffade på ambassaden första gången och som var på au pair skolan samtidigt som mig, och hennes kompis Annie :) Var jättetrevligt att se Evelina igen, gillade henne direkt när jag träffade henne på ambassaden.)

Jag sammanfattar: Det var var fantastiskt kul att vara i Chicago hos Uncle och moster!
Absolut den bästa semester jag nånsin haft. Hands down.

Kommentarer
Postat av: Nina

Verkar som att du haft det skitbra i chicago!! :) Själv firade man nyår i Åmotfors! ;) haha! Det var jävligt mycket raketer där också.

PUSS och gott nytt år!!

2011-01-05 @ 07:12:47
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åh, va fina bilder :)

2011-01-05 @ 10:34:06
Postat av: Kajsa

Grattis på 100de dagen i USA!

2011-01-05 @ 15:21:46
Postat av: Henrik o Birgitta

Bästa semestern någonsin? Jo man tackar. Sannolikt har du inte varit på många semestrar eller så är du helt enkelt lättroad. Det var i vilket fall som helst hur trevligt som helst att ha dig här Evelinn. Välkommen tillbaka när som helst.

2011-01-07 @ 04:21:51
Postat av: challe

Du följde ljuset för att hitta till Jesus I guess ;D

2011-01-09 @ 21:53:46
Postat av: Fastra

Oj, vilken upplevelse du måste ha haft hos B o H. Häftigt. Många avundsjuka ska du veta.

2011-01-10 @ 07:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0