Veckan som varit

Nu ska vi se vad som hänt under veckan då..

Förutom jobb då så var jag på pilates i tisdags.
Jag skypade med Amanda i torsdags!!! Va hemskt att se henne genom datorn :( Men väldigt trevligt att få prata med henne :)
Vi var ute och firade Eli's födelsedag i fredags. Vi var och åt på en mexikansk restaurang som hade salsa dans senare på kvällen. Jättehemskt var det när det bara var äldre gubbar där som ville dansa salsa med en och så kan man inte ens dansa! Nej, glada var vi, Johanna och jag, när vi kunde åka hem ;)

Jättebra bild men min jättebraiga kamera.

(Jag filmade en liten snutt men det går inte att lägga upp videoklipp!?)

Igår så satt jag ute i solen med Lauren och senare så träffade jag Johanna och vi shoppade lite och satte oss sen på Cheesecake factory's uteservering :) Sen blev det ju bio och ni vet redan vad vi såg.

Idag så skypade jag med familjen, skulle också ha skypat med Sofie men hon dissade mig. (Curse you, Lima!)
Ska snart börja jobba i ett par timmar och när jag jobbat färdigt så ska jag bjuda Eli på manikyr :)
Sen ska jag nog på lite shopping igen med Johanna och på kvällen ska jag träffa Kira på Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Sara

om du har filmat maste du forst lagga upp det pa youtube sen kan du lagga upp filmen som ett youtube klipp pa bloggen. Pain in the ass... :P Ses imorn! :)

2011-02-13 @ 20:44:22
URL: http://saraviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0