Tisdag 7pm

Idag har jag kvällspasset och sitter just nu och tittar på Daredevil. Lauren tog bara en 50min nap idag så hon ligger i sängen och myser nu.

Vi har inte hittat på så mycket idag, varit ute.
Jag frågade L (17mån) om hon ville ha solhatten eller solglasögonen på sig och höll fram dom till henne.
L: "Uuuhm", sen säger hon nåt som jag inte uppfattar och tar solglasögonen ifrån mig.
Jag sätter på henne solglasögonen och hon har på sig dom under hela tiden vi är ute.
Vilken superstar hon är :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag skrivit sms och Facebook i försäkran om att du ska se mitt meddelande. Undrar om det är okej att jag har avresesatum 13:e ifrån Oslo för dig och familjen? Det går liksom bättre flygtider då?! :) svara snabbast möjligt!

2011-02-23 @ 14:26:37
Postat av: Becka

Goa lilla L, hon är väl för gullig!!

Åh Nina vad avundsjuk jag blir!!!!!

2011-02-24 @ 08:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0