jaa..

Vad gjorde ni för nåt mysigt igår nu då? Alltså på alla hjärtans dag menar jag då..
Tokigt det här varför det ska behövas en dag för att visa kärlek. Spontant ska det vara! :)
Nää, vad säger du Nattis. Är det fyra år sen nu? Det var iaf den roligaste 14 februari jag varit med om :D

Igår fick jag paket från Forshaga också! Min Sara flyttar till Sthlm!? (Är det okej att jag går ut med det här?)
Fin lite poster fick jag också, hon vet vad hon ska göra för att få mig att le :*


Fick jättefina videor på två supersexiga pussycat dolls också, önskar jag kunde lägga upp ett videoklipp men då vet jag inte om jag är välkommen hem ;)
PUSS och Kärlek till dig Sara <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi lagade mat och jag gjorde kladdkaka, sen repade vi med Sanna :P

2011-02-16 @ 09:21:25
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sara är väl bara för rolig :)

2011-02-16 @ 22:19:10
Postat av: Becka

Vi var på rytmik, hemma hos mamma o pappa en sväng. Sen var mamman i den här familjen på Zumba (gick sämre denna gång men på´t igen nästa vecka).

Så det var en heelt vanlig måndag :)

Snällt av Sara :-)

2011-02-17 @ 12:17:28
Postat av: sara

glad att du tyckte om de vännen :)

haha, du gör som du vill om du ska dela med dig av pussycat dolls, lite pinsamt dock :D



och ja, det är ingen fara att du skriver att jag ska flytta.. det kommer ut förr eller senare ändå ;p heh..

massa kärlek till dig.. PK <3

2011-02-17 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0