Helg

Söndag 11.30am

Lördag:
Jobb och spanska på förmiddagen.
Sen träffade jag Johanna och vi gick och åt lunch på The cheesecake factory.
Efter det gick vi runt i mallet ett tag och det blev lite shopping. Kommer jag att använda ett par vita Levi's?
Sen åkte vi till DSW, ett stort sko warehouse. Behöver ett par fina flipflops men fann inga..

Sen var det ett karaokeparty på kvällen men när Eli skrev att vi skulle mötas 10.15 och sen se hur vi gör med bilar och så drog jag mig ur. Kvart över 10!? Då sov jag.. Man måste ju börja innan tröttheten tar över :P

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DWS låter faaarligt för mig ;)

2011-03-01 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0