"You think it's 'cause we're so awesome? I think it's 'cause we're so awesome."

Jag och Johanna var ute på vår långpromenad igår och gick den här gången gick vi runt i hennes område. Jädrar vilka hus det finns! Jättefina är dom, hur ska man kunna komma hem till Sverige och bosätta sig i ett tråkigt Svensson hus efter detta?

Anyway.. Jobbar i två timmar till sen är det helg (ska jobba ett par timmar imorgon iofs men jag har ingen spanska så det går fort).
Ska nog dra till gymmet, sen ska jag filma mig själv och prata om FugiK (haha) och sen blir det homework.

Vad helgen bjuder på får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Kajsaaaaaaa

Jag ska också va med på den filmen ^^,

2011-04-09 @ 08:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0