My life in pictures

Vi har:

lekt med barnen




froyoat (Nina bild)


ätit lunch på Hard Rock Café (den här bilden är till dig, Amanda)




cyklat (Nina bild)


varit på stockyards och ridit på longhorns (Nina bild)


firat Påsk (Jag och Nina fick gå på egen egghunt)


varit med om stormar


ätit frukost på IHOP


och massa annat! Först och främst bara haft det gött :)

Tomt kommer det att bli utan Storasyster Henriksson, tack för att du kom och hälsade på och för att du lyste upp mitt liv här borta <3
Vi ses snart igen! (Kan inte förstå varför du ska dra till Sthlm när jag kommer hem då men.. ;P)

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet inte om jag ska bli glad eller arg att du la upp den där salladen, haha. Blir ju aldeless galet sugen på det nu ju!

Och Evelinn, jag saknar dig gaanska så mycket!

2011-04-27 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0