Poolparty

Sitter ute och bloggar vid poolen medan familjen sitter i hottuben :)

Igår så jobbade jag och sen frågade Matilda om vi ville med och shoppa så då drog vi till Ross, DSW och mallet.
Sen hade min familj poolparty och hamburgare och senare bjöd jag över Matilda och Johanna då poolen ändå var uppvärmd :) Irish coffee blev det förstås :D Sen åkte vi hem till Matilda och såg Inception i deras biorum. Det var en väldig bra dag! Har nog aldrig mått så bra här som jag gjorde i poolen igår :) (Om man inte räknar med då familjen var här) Det var precis vad jag behövde efter veckan som var.

Idag blev det skype, Gossip girl och mallet igen. Nu blir det nog att hoppa i poolen :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag vill med bada i poolen! :D

2011-04-11 @ 13:19:54
Postat av: sara

alltså gud va underbart du verkar ha det goding :) blir så glad av att läsa att du har det så bra ;D heh..

2011-04-11 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0