Ursäkta..

Har fått höra att jag är dålig på att uppdatera *host*sofie*host* men det händer inte så mycket här hemma att skriva om. Dagarna går och jag har träffat kompisar och umgåtts med mina systrar :)

Började med packningen idag, skulle nog ha behövts tidigare men det har inte hunnits med. Inte för att det är så svårt egentligen, för efter min klädrensning fanns det inte så mycket kläder kvar :P

Börjar kännas att det drar ihop sig också, min sista dag i Sverige imorgon, helt otroligt.
Jag är verkligen superglad över att få lämna hålan här men hade helst velat packa med mig min familj och mina vänner också :) Som tur är kommer dom att hälsa på mig så jag ska nog överleva, sen finns ju skype också :)

Take care!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad vore livet i all sin glans om inte Skype fanns? tänk på att det är en Svensk uppfinning också ;)



nu sitter du på flyget. kram på dig!

2010-09-27 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0