Nu ska vi se..

Okej, så jag bestämde mig för att skapa en blogg inför mitt au pair år. Jag kan inte så mycket så vi får se hur det går :)

Iaf, efter 13 matchningar och kontakt med 4 så blev det en familj. En liten förort strax ovanför Dallas, Texas. 2 barn, ett och sju år och en bebis som väntas komma i mars. Den 27 september flyger jag till New York där det blir training school till den 1 oktober då jag flyger vidare mot Dallas.

Men först ska det ju fixas en massa papper och på onsdag den 15 ska jag till Amerikanska ambassaden i Stockholm för att fixa visum, hade inte en så trevlig kväll igår när jag skulle göra ansökan :P vi får se hur det går..

Ska försöka skriva så ofta jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0