Allt fixat!

Så, var på ambassaden igår så nu är allt helt fixat. Var supernervös över att något skulle ha blivit fel men det var inga problem, sov som pappa inatt efter att all tyngd släppts från mina axlar :)
Träffade Evelina också, som åker samma dag som mig fast från Sthlm, så de var supertrevligt med sällskap eftersom det var mycket väntan innan "intervjun", som sen tog kanske en halvminut :P Blev en ganska trevlig tripp med mamma i Sthlm :)

Nu är det bara en massa dagar inbokade då jag ska träffa mina polers annars är det pretty lugnt. Måste börja och rensa ur rummet och kasta massa kläder också..

Imorgon blir de mys med kvartetten! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

2010-09-19 @ 21:25:48
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Nina

Fan va nice bloggen blev :) du klarade det galant utan min hjälp! Hihi. Kvartetten is tha shit!

Det var jättekul. Är ledsen för att jag var tvungen att åka iväg, blev inte så kul avslutning på kvällen pga det :(

Men som sagt, jag kommer gärna och hälsar på i Dallas. Jag kommer kika in här varje dag och se vad som händer :) Kram

2010-09-19 @ 21:27:46
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0