Aer dette pau riktit? (haha Isabell)

Kommer ett snabbt inlagg har eftersom jag inte sitter vid min kara mac (jadra apple som ska va supersakert :P)
Iaf, resan gick bra det blev inget krangel alls och som tur var (vad ar oddsen liksom) sa hamna jag bredvid en tjej pa flyget fran gbg som ocksa skulle aka som au pair med cultural care! Hade nog inte klarat mig utan henne da avskedet fran mamma och pappa var valdigt jobbigt :( Sa med nagon att prata med var det lattare att halla tararna borta och tanka pa annat :)
Vi kom fram sent till skolan, pigg som attan var jag dock fast klockan hemma var typ 5 pa morgonen :P
Sov daligt forstas som jag alltid gor nar jag sover borta men inat sov jag jattebra! :)
oj, blir langre an jag trott. sdnart dags for frukost.
Anyway, de jag vill saga ar att jag mar forvanadsvart bra men vill forstas ha alla mina alsklingar har med mig!

I Love You (hur fint ar det att skriva alskar liksom?)

Massa Pussar till er, vi hors snart! Jag tanker pa er!!!
PUSSPUSSPUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fransson

Evelinn! shit vad roligt hoppas du får det helt underbart och hamnar i en jättebra familj!!! Lycka till!! Puss

2010-09-29 @ 13:40:04
Postat av: Sara

vad skönt att resan gick bra :) underbart att du skriver... va synd att datorn krånglar, hoppas det fixar sig.. Kommer EJ klara mig annars ;) heh.. Ha det bäst, ser fram emot mer skrivande från dig. PK <3

2010-09-29 @ 16:15:38
Postat av: Isabell

Äer deSSe pau riktit, Evelinn ;)

Vad gött att höra att allt är bra :)

2010-09-29 @ 16:19:20
Postat av: Kajsa

Här har man klarat sig undan från att fälla en enda tår, men när du säger att det var jobbigt att ta farväl av mamma och pappa börjar jag förstås böla som en tok! skit också ;) men kul att se att du har det bra, och kan sova! Vi hörs snart :) <3

2010-09-29 @ 19:37:57
Postat av: Nina

Yeah! You're there!! :D

2010-09-29 @ 22:00:07
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0