Halloween á la Amerikat

Halloweenfest igår alltså.
Jag och två svenska tjejer, Amanda och Sara åkte till 3 svenska killar som studerar och spelar fotboll på ett colleget här i "närheten". Där var det förfest på gång och senare gick vi vidare till några andra killar (alla möjliga nationaliteter).
Alkohol, lättklädda tjejer och högljudda killar bildar en riktig collegefest, jag har haft roligare men det var ändå en kul upplevelse.
Cool som jag är så körde jag dit och hem, första gången jag kört på dom stora motorvägarna här :)





Jag och Amanda tog en tur för att kolla in en farm men det såg inte så spännande ut så hon tog med mig till vårat downtown, där det finns ett skandinaviskt hus (affär) och sen åt vi lite sen lunch :)
Just nu är jag ensam i huset för familjen är på "halloweenparty" hos baseballcoachen, jag vet inte riktigt vad som händer senare. Vi får se helt enkelt, nåt blir det säkert. Jag ska nog ta mig en tur och köpa nåt till familjen (det är en månad imorgon) och jag känner att jag behöver en latte :)
Först "Lite sällskap"!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nina

Asså, han med "kossan-dräkten" har ju bäst outfit. Hahhaha!!

2010-11-01 @ 11:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0