Tillbaka i Sverige?

L ligger och sover så jag sitter och tittar på Mission: impossible. Tvätten är fixad och diskmaskinen är tömd.

Fredagar är bra dagar, allt är nystädat och man har helgen framför sig :)
Ikväll blir det one dollar movie med Amanda, får se vilken film det blir. Igår tog vi en snabbtur till IKEA för jag ville kolla om dom hade adventsljusstakar (det hade dom inte, bara dom elektriska sju ljus stakarna), vi gick omkring därinne och pratade svenska med varandra och jag tänkte att vi gick runt i Karlstads IKEA. När jag insåg att vi var i Texas kändes det jättekonstigt :P

Nu hör jag att L har vaknat, då var det dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Är ju första advent resan nästa helg! Tiden bara flyger iväg.

Jadu, till veckan, måndag eller tisdag eftermiddag/kväll för min del? :) passar det?

2010-11-19 @ 20:03:01
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0