Pappa upp i dagen

Har inte hänt så mycket roligt de senaste dagarna.
Jobbade för mycket igår (hade hand om barnen när de andra var ute och åt, frivilligt) och dog tidigt igårkväll :P
Av någon anledning är jag trött konstant, dag ut och dag in..

Imorse när W skulle ta en dusch så märkte han att vattnet knappt rann bort.. ehe tänkte jag, hår.. Så när jag sen skulle duscha så skruvade jag upp proppen och drog upp.. wait for it.. en hel peruk :P haha (jag vet att ni är jätteintrresserade av att veta detta)
Medan jag ändå var igång så fixade jag proppen som inte har velat trycks ner (ni vet så att den täpper hålet och man kan ta ett bad) B kunde inte ens fixa den! :P Tackar pappa för mina fantastiska skills ;)
Så det var ju nåt roligt som hänt.. kanske.. nehe..?

Anyway..
Slutar tidigt idag men vet förstås inte vad som händer. Ska ringa Amanda och se om vi kan träffas när hon har slutat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0