Onsdag 6:43pm

Tillvaron är tillbaka till det vanliga. Morfar och "mormor" åkte hem igår morse så nu är man ensam om dagarna igen.

I söndags så gick jag och den finska tjejen och åt och sen tog vi en promenad till starbucks.
I måndags så jobbade Eli så vi var och fixade lite grejer och så såg vi på Iron man 2.
Igår hände inget speciellt, jobbade hela dagen och gick och la mig tidigt..
Idag så tog jag med mig L till Amanda där vi gjorde lunch som bestod av potatisklyftor och kyckling med bearnaisesås (tack Amandas familj!), det var fruktansvärt.. gott! :)

På lördag så har V bjudit med mig att se på The Moscow Ballet's Great Russian Nutcracker. Som tack för all hjälp och tidig julklapp :) Det ska bli väldans häftigt!

Drack min första frappuccino förut :P Det var förvånadsvärt gott men blev lite mycket efter ett tag..



Sen åt jag min första peanutbutter and jelly sandwich nyss, måste säga att det inte var helt fel. Mycket godare än bara peanutbutter iaf.

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh, en balett eller? :P

Jag vill också smaka en peanutbutter and jelly sandwich :)

2010-11-18 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0