Myser

Just nu sitter jag med en kopp te och en filt framför brasan. Det får bli en lugn dag då jag är förkyld, egentligen känns kroppen bra bara att jag är hes men vill inte göra för mycket så att det blir värre.
Jag som aldrig blir hes när jag är förkyld.. Regnar gör det ute nu förresten Sofie, ditt fel bara för att du nämnde det förut..

Igår följde jag med Eli och tog en kaffe med några av hennes vänner. Två norska är här på besök en vecka hos sina förra värdfamiljer, det var lite roligt att prata med några som förstår en fast dom ändå inte pratar samma språk :) Det händer ju inte här så ofta :P

Kallt börjar det bli här nu också, W sa till mig imorse "You weren't prepared for the cold" (eftersom jag är förkyld) men hallå? Jag borde ju va mer van än vad dom är :P haha känner mig jättevek nu ju..


Kommentarer
Postat av: Nina

MYS! :)

2010-11-03 @ 15:37:01
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0