Måndag kväll

Då var det läggdags igen då. Har varit en ganska lång dag, vi stannade ju i huset hela dagen för ljuskillen skulle komma men sen kommer han inte förrän typ 7 på kvällen.. Så imorgon blir det heldag ute!
Ska jobba tills barnen lägger sig denna vecka då B har lunginflammation och hostade av ett ligament i ryggen (eller nåt) och V är ju gravid och ska inte lyfta så då blir det jag som sköter barnlyftandet just nu. Mindre roligt var det när jag vaknade imorse och hade jätteont i ryggen xP Vad är oddsen liksom?

Fick iaf Ws 3 skåp med tidningar, pennor, papper, målarfärg, leksaker, löv, stenar osv. rensat och organiserat under eftermiddagen. 3 timmar tog det bara :P Jag har mer mamma i mig än man kan tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0