Julen närmar sig

Hade teorilektion och skrev teoriprovet idag, 80 dollar för en 6 timmarskurs inklusive "uppskrivning". 20 frågor om vägregler och 20 frågor om skyltar. Du får ha som mest 6 fel på båda och hade du mera fick du chansen att rätta de du hade fel på :P Klarade det på första :)
Nu är det bara uppkörning kvar då, kostar 11-16 dollar tror jag och då har du 3 chanser för den summan om jag förstod rätt. Så ca 100dollar (650kr) för ett amerikanskt körkort, det får du typ en och en halv körlektion för hemma.. :P

När jag kom tillbaka gjorde B något som såg ut som grahamsgröt (mycket sötare smak förstås) och sen tog vi en tur med bilen för att kolla julbelysningarna i området. Här börjas det tidigt.. Bara snön som saknas.

Nu tittar jag på bones sen blir det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, jag går in på Skype ikväll runt 18 (svensk tid) och hoppas att du finns där ;) kram Nina

2010-11-22 @ 13:07:15
Postat av: kajsa

här har det snöat för fullt hela dagen lång!

2010-11-22 @ 16:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0