Jag fick se snö

Sitter just nu och äter en peanutbutter and jelly sandwich :) Eller ja, nu är den uppäten..
Skypade precis med mamma, Becka och sen Sofie. Snö i dalarna! Vill ha lite snö här med :)

Jag börjar jobba om 20min, då ska jag skjutsa Eli till skolan. L är jättesnorig så jag vet inte vad jag ska hitta på med henne. Tog med henne och W ut till "parken" vid the clubhouse igår och det blev kallt snabbt, vet inte riktigt om det var det smartaste jag gjort då L är förkyld :P Tänkte att det skulle va bra för henne att få lite frisk luft och trodde inte att det skulle blåsa så färt. Anyway, nu vet jag vart mössorna är.

Till veckan är W ledig från skolan också så då blir det fart och fläng. Det är ju thanksgiving på torsdagen då så då är ju V och B hemma och sen på fredag blir det roadtrip ner till New Orleans! :)

Bild från när jag tog med L på en promenad i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0