Först nu..

Det är först nu jag inser hur mycket jag kommer att sakna juletiden hemma.
Låg i sängen igårkväll och lyssnade på Carola- O helga natt och PANG sa det så ville jag sitta hemma vid köksbordet en decemberkväll och titta ut genom fönstret som har röda gardiner och adventsljustake och se snön falla på en redan vit mark. På bordet är det en massa tända ljus och mamma och pappa finns i köket.
Det är ju tiden fram till julafton som är den bästa tiden på året hemma. Mammas alla tomtar (vi har det mysigaste och bästa julpyntet) och pappa som alltid erbjuder sig att göra varm choklad eller gröt till en, Puss vad jag älskar er!
Nästa jul kommer att bli den BÄSTA julen ever!!!




Idag kommer ljuskillen och sätter upp julbelysningen på huset.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ååhh :)

2010-11-23 @ 17:34:14
Postat av: Becka

Åhh, myys!!!

2010-11-24 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0