'Cause Wednesday's Friendsday..

Ännu en regnig dag.. Tråkigt då jag inte kan hitta på så mycket, det är lite jobbigt att springa ut till bilen med ett barn på armen som ska fastsättas i barnstolen. Sen så ska man sätta henne i strollern också, det blir ju lite blött. Jag som faktiskt har lite ärenden att göra.

Hes är jag fortfarande också, tur att det finns mirakelpiller här som gör att jag inte känner av resten av förkylningen iaf :)

Förresten, något som jag inte visste innan jag kom hit (ni kanske redan vet detta) är att Obama inte är så värst populär (nu råkar jag ju också befinna mig vid Dallas, där Bush bor men ändå). Obamas popularitet ligger tydligen på samma nivå som Bush gjorde när han avgick.
Här kan du se bilar omkring dig med bumpersticker som säger bl.a.:
One Big- Ass Mistake, America
NObama

Tyckte jag var lite intressant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0